Friday, August 11, 2006

Соня, обичам те

Защото си капризна, своенравна, злобна си понякога,
защото си омайна, невъздържана, разюздена,
тревожна и не обичаш да ме слушаш.
Любопитна си и скришна.
Защото си дълбока и пропадам в тебе,
губя се, а ти се шляеш и бърбориш.
Цинична си, но ми се караш, ако кажа мърсотия.
Вулгарна си, възбуждаща, разхайтена.
Безшумна си понякога, друг път говориш толкова високо,
че трябва да ти правя забележки, да се цупиш,
да ме изнервяш крайно,
да ме разплакваш, аз да те разплаквам.
Защото, когато се разсмиваш, се разсмиват непознатите на съседните маси.
Защото се обаждаш по телефона и ми вдигаш скандали и ми държиш сметка,
и не ми позволяваш да се държа неуважително към тебе.
Безкрайна си, не те познавам, но когато ме погледнеш мога да отгатна мисълта ти.
Откакто си тръгна спя по четири часа, чакам те,
защото създаваш очаквания.
Злоупотребяваш понякога.
Мога да съм до теб и да не кажа нито дума, и ти да си мълчиш и всичко да е ясно.
Защото си такава и не понасям да те няма,
защото си такава те обичам
ПОВЕЧЕ

Това е за Соня, която има рожден ден на 14 август, но няма да мога да я видя точно тогава и съм тъжна. А това и нея я натъжава. Ще се опитам да я умилостивя с подаръци, но тя не се поддава на манипулации. Трудно е човек да се оправя с нея.
Но без нея е невъзможно!!!

No comments: